Wat als mijn smartphone schade heeft?

CarePack wordt aangeboden in samenwerking met Harmony. Heb je schade aan je smartphone? Je dient dan je schade aan te melden via het Harmony klantenportaal. Het is goed om te weten dat dit altijd moet gebeuren, voordat wij aan de slag kunnen met je reparatie. Lukt dit niet? Geen probleem. Kom dan langs in een van onze vestigingen, waar onze specialisten klaar staan om je te helpen bij het aanmelden van je schade.

1) Is het schadebedrag <€200? Maak dan een afspraak bij een van onze vestigingen. Wij kunnen in dit geval direct aan de slag met je reparatie. Let op; je schade dient eerst aangemeld te worden. Onze specialisten willen je hier graag bij helpen. 

2) Is het schadebedrag >€200? Dan dient je schadeclaim goedgekeurd te worden door Harmony, voordat wij je device mogen repareren. Er kan maximaal 1 week overheen gaan, voordat de claim is goedgekeurd. Maak hierna een afspraak in een van onze vestigingen. Onze specialisten gaan dan direct aan de slag met je reparatie.